Стаття 1 – Загальна інформація

Ці загальні умови продажу є основою для побудови довіри між учасниками бізнес-процесу.

Вони призначені для визначення умов, в яких компанія Mamash ("Продавець") надає споживачам і непрофесійним покупцям ("Замовнику або Клієнту"), які роблять запит через веб-сайт, продукти, що пропонуються для продажу Продавцем , включаючи наступні продукти: косметичні продукти марки MAMASH («Продукти»).

Основні характеристики Продуктів, включаючи специфікації, ілюстрації та розміри або продуктивність Продуктів, доступні на веб-сайті. Клієнт зобов'язаний ознайомитися з ними перед тим, як зробити замовлення.

Тільки Клієнт несе відповідальність за вибір і придбання Продукту.

Ці загальні умови продажу застосовуються, за винятком будь-яких інших умов, що застосовуються в пунктах продажу або в будь-якому іншому каналі збуту.

Клієнт заявляє, що ознайомився з Загальними умовами продажу і прийняв їх, встановивши позначку у вікні перед тим, як розпочати замовлення на наступному сайті www.mamash.com.ua

Інформація на сайті, каталозі та цінах надається продавцем і надається лише в інформаційних цілях і може бути переглянута в будь-який час. Продавець залишає за собою право вносити будь-які зміни.

Продавець залишає за собою право в будь-який час змінити Загальні умови продажу. Відповідні Загальні положення та умови продажу є тими, що діють на Сайті на дату оформлення замовлення. Дані, записані в ІТ-системі Продавця, є доказом всіх операцій, якщо немає доказів про протилежне.

Клієнт усвідомлює, що має змогу укладати договори та купувати продукти, що надаються на веб-сайті.

Стаття 2 - Замовлення - Ціни

2-1. Термін дії замовлення

Клієнт може вибрати на веб-сайті Продукцію, яку він бажає замовити, за методом, представленим на веб-сайті, останнім з яких є підтвердження замовлення. Клієнт може вибрати кількість бажаних продуктів; про них буде повідомлено у кошику для покупок. Кошик підсумовує Вибрані Замовником товари, ціни на Продукцію, а потім загальну суму та відповідні витрати. Клієнт має можливість змінити свій кошик до підтвердження замовлення.

Клієнт може бути зареєстрований на сайті або створити обліковий запис перед або під час оформлення замовлення. Цей обліковий запис збирає всю інформацію про клієнта. Для його створення Клієнт повинен забезпечити точність наданих даних і при необхідності оновлювати його. У разі помилки щодо інформації, наданої Клієнтом на його / її обліковому записі, Продавець не несе відповідальності за недоставлений товару.

Пропозиції на продукцію дійсні до тих пір, поки вони відображаються на сайті, в межах наявних запасів.

Реєстрація замовлення буде здійснена на сайті Продавця, коли Клієнт прийняв Загальні умови продажу, встановивши позначку в наданому полі, а потім підтвердив своє замовлення. Підтвердження передбачає повну згоду з цими умовами. Перед тим, як розмістити своє замовлення, Клієнт може перевірити деталі замовлення, його ціну та виправити будь-яку помилку до підтвердження замовлення. Замовлення буде підтверджено Продавцем та прийняте після відповідного підтвердження замовлення клієнтом у кошику. Записані дані в ІТ-системі Продавця являють собою підтвердження всіх операцій його Клієнтами.

Клієнти зобов'язані перевіряти точність замовлення та негайно повідомляти про будь-яку помилку. Будь-яке замовлення на сайті - це договір, укладений між Замовником і Продавцем. Клієнт зможе переглянути власне замовлення на веб-сайті лише у тому випадку, якщо є зареєстрованим у системі клієнтів MAMASH.

2-2. Скасування замовлення

Після підтвердження замовлення Клієнт не може відмінити його, за винятком випадків, коли його замовлення ще не було відправлене. Продавець залишає за собою право скасувати будь-яке замовлення клієнта, у якого наявне пряме недотримання правил отримання / оплати попереднього замовлення.

2 -3. Тарифи та податки

Продукція постачається відповідно до тарифів, зазначених на Веб-сайті під час запису Продавцем замовлення. На сайті вказані кінцеві ціни з урахуванням податку, проте без включення вартості доставки.

Ціни враховують будь-яку знижку, яку буде визначено Продавцем на сайті (окрім ситуацій, коли у клієнта наявний персональний ваучер на знижку. При наявності ваучера кінцева ціна формується перед оформлення замовлення у кошику при введенні коду ваучера у відповідну строку).

Ціни можуть бути змінені в будь-який час.

Замовлені продукти (підтверджені замовлення) не змінюють своєї вартості незалежно від зміни ціни в подальшому, та вважаються актуальними, оскільки були оформлені та підтверджені на сайті згідно актуальних цін на той чи інший момент.

Стаття 3 – Умови оплати

Якщо не існує виняткової дисфункції Сервера, Клієнт повністю завершує свої покупки та має змогу здійснити оплату наступними методами:

1. Оплата на сайті через захищений модуль кредитною карткою після остаточного підтвердження замовлення. Оплата здійснюється через захищений сервер нашого партнера Liqpay. Переходячи до платежу, потрібно пройти аутентифікацію. Це означає, що ваш банк попросить вас ідентифікувати себе завдяки коду. Після підтвердження цього коду ваш платіж авторизований і ваше замовлення підтверджено.

2. Оплата на карту через будь-який зручний термінал або через Додаток Приват24 з власного мобільного чи комп’ютерного пристрою. При виборі даного способу оплати менеджер компанії MAMASH зв’язується з Вами будь-яким зручним способом через авторизовані сторінки чи телефон (дзвінок, смс повідомлення або використання соціальних мереж) надсилаючи необхідні дані та точну сумму для здійснення платежу. Дані про карту є конфіденційними та надсилаються ВИКЛЮЧНО приватно для гарантування захисту наданої інформації обох сторін. Забезпечуються безпечні платіжні системи для забезпечення безпеки платежів та запобігання шахрайству.

3. Оплата у відділенні Нової Пошти. Даний спосіб оплати дає змогу клієнтам оплатити власне замовлення після отримання на відповідному відділенні Нової Пошти (без внесення попередніх авансових платежів). ВАРТО ВРАХУВАТИ! При виборі даного способу оплати та отриманні клієнтом відправки у відповідному відділенні Нової Пошти, комісії та додаткові витрати пов’язані із поверненням коштів на рахунок Покупця, які вимагає внести компанія, що здійснює доставку продукції, оплачуються виключно за кошт клієнта.

Всі здійснені оплати он-лайн захищені відповідним протоколом інтернет-платежів, який дозволяє запобігти ризикам шахрайства в Інтернеті, пов'язаним з спробами крадіжки особистих даних. Це гарантує, що для кожного онлайн-платежу картка фактично використовується власником картки.

Стаття 4 - Резервування продукції

Передача права власності на Продукт Замовнику здійснюється після повної оплати Замовником ціни (будь-яким із вказаних у п.3 способів оплати) . Продавець залишає за собою право власності на реалізовану продукцію, доки Клієнт не сплатить повну ціну, згідно оформленого та підтвердженого клієнтом кошика.

Тим не менш, ризики втрати та погіршення стану передаються Замовнику, як тільки Продукція вийде зі складу Продавця, щоб бути доставленим Замовнику незалежно від передачі права власності.

Стаття 5 - Право на повернення коштів та відкликання замовлення

Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін або повернення товару можливе на протязі 14 днів, без врахування дня покупки, якщо триваліший термін обміну або повернення товару не було оголошено продавцем. Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар і одержати назад гроші.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться:

1.Продовольчі товари.

2. Лікарські засоби.

3. Предмети сангігієни.

4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.

5. Корсетні товари.

6. Парфюмерно-косметичні вироби.

7. Перо-пухові вироби.

8. Дитячі іграшки м’які.

9. Дитячі іграшки гумові надувні.

10. Зубні щітки.

11. Мундштуки.

12. Апарати для гоління.

13. Помазки для гоління.

14. Гребінці, гребені та щітки масажні.

15. Сурдини (для духових музичних інструментів).

16. Скрипкові підборіддя.

17. Рукавички.

18. Тканини.

19. Тюлегардинні і мереживні полотна.

20. Килимові вироби метражні.

21. Білизна натільна.

22. Білизна постільна.

23. Панчішно-шкарпеткові вироби.

24. Товари в аерозольній упаковці.

25. Друковані видання.

26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).

27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.

28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).

29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).

30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним. Продавець не має права відмовити в обміні або поверненні товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону.

Стаття 6- Доставка

6-1. Час доставки

Продукти, придбані Замовником, будуть відправлені службою Нова Пошта, як правило, протягом 1-2 робочих днів після прийняття замовлення по Україні та від 14 робочих днів після прийняття замовлення в інші країни (залежно від погоджених умов, служб доставки і термінів) з Клієнтом.

Доставка здійснюється шляхом передачі Замовнику фізичного володіння або контролю Продукту.

Компанія MAMASH не несе відповідальності у разі невиконання строків поставки через повний або частковий страйк поштових послуг, а також у випадку втрати продукції поштовими службами.

У разі несвоєчасної доставки, Клієнт повинен повідомити про цю затримку електронною поштою або ж звернутися за вказаним у контактах актуальним номером телефону компанії MAMASH, для подальшого зв’язку та прояснення ситуації нашими менеджерами з поштовою компанією.

При ПОВНІЙ передоплаті та сумі замовлення від 499 грн. – доставку та транспортні послуги оплачує Продвець (тільки для замовлень на території України). При ОПЛАТІ ПРИ ОТРИМАННІ (НА ПОШТОВОМУ ВІДДІЛЕННІ) або ж при ПОВНІЙ передоплаті та сумі замовлення нижче 499 грн. всі транспортні витрати на доставку оплачуються ВИКЛЮЧНО Клієнтом (Замовником).

Продавець не несе відповідальності за тарифи Нової Пошти чи інших служб доставки (суми комісії, суми доставки і тд.). Якщо оплата Продавцем не передбачена даним пунктом – клієнт зобов’язується оплатити всі витрати згідно інформації вказаної у даному договорі. Клієнт (Замовник) розуміє та визнає всі дані пункти «ДОСТАВКИ», що не повинно ні за яких обставин призводити до збитків, відрахувань або анулювання поточних замовлень через не ознайомлення із даним пунктом договору.

6-2. Місця доставки

Доставка здійснюється за вказаною Замовником адресою при розміщенні замовлення на сайті www.mamash.com.ua або, якщо одержувач відсутній, довіреній особі за адресою доставки та контактами, вказаними Замовником.

У випадку, якщо Клієнт не збирає свою посилку в зазначені терміни, порушує умови договору, а посилка повертається компанії MAMASH Продавець залишає за собою право в подальшому не приймати замовлення Замовника та блокувати обліковий запис без права Замовника на відновлення.

Стаття 7 - Прийняття продукції

Клієнт зобов'язаний перевіряти видимий стан доставленої продукції та відповідність товару під час підписання квитанції про доставку. При огляді товару на відповідність (на відділенні або у присутності кур’єра) Клієнт повинен одразу проінфрмувати Продавця щодо будь-яких претензій або застережень щодо невідповідності або помітного дефекту. доставлених продуктів і надіслати всі докази, що стосуються цього питання.

У випадку, якщо посилка є пошкодженою та пошкодження було підтверджене, Клієнт відмовляється від неї та має право на безкоштовну заміну або (якщо клієнта не влаштовують терміни) фінансове відшкодування (при умові ящо була здійснена передоплата).

Якщо Клієнт при отриманні товару не зробив явних застережень, Продукція, що поставляється Продавцем, вважатиметься такою, що відповідає замовленню в кількості та якості, і жодна претензія не буде прийнята Продавцем після отримання товару Замовником.

Стаття 8 - Відповідальність продавця - Гарантія

8-1. Відповідальність

Продукти, запропоновані на сайті: www.mamash.com.ua , відповідають діючим європейським нормам.

Компанія MAMASH не може нести відповідальність за невиконання контракту у випадку форс-мажорних обставин: повного або часткового страйку поштових послуг та / або зв'язку, повені, пожежі, стихійного лиха, і зобов’язується відновити поставки як тільки це буде можливо.

Компанія MAMASH відхиляє будь-яку відповідальність за будь-які збитки, спричинені шахрайським втручанням третьої сторони, що спричинило зміну інформації, доступної на офіційному веб-сайті, або викликало внесення змін, крадіжки або несанкціонованого використання інформації про замовлення або оплату замовлення.

8-2. Гарантія

Продукція, що поставляється Продавцем, проходить двоетапну перевірку хіміком-технологом перед відправкою (на якість та належний вигляд).

Будь-які відхилення від норми розглядатимуться тільки при дотриманні Ст.7 даного договору.

Стаття 9 - Інтелектуальна власність і конфіденційність

Права інтелектуальної власності та авторських прав на документи, всі активи, створені для цього веб-сайту, є виключною власністю компанії MAMASH, яка не надає жодного іншого права, крім консультацій з веб-сайтом для особистих і приватних питань.

Будь-яке повне або часткове відтворення цього вмісту суворо заборонено і може розглядатися як злочин підроблення.

Стаття 10 – Різне

Той факт, що Продавець не скористається в будь-який час будь-якою з цих умов, не може вважатися відмовою, щоб скористатися однією з цих умов на пізнішому етапі.

Якщо відповідний арбітражний або інший суд вважає, що одна з умов даного договору визнана недійсною, ця недійсність не впливає на дійсність інших умов доного договору.

Стаття 11 - Компетентність юрисдикції

Всі внутрішні суперечки, які могли б виходити з цього договору та угод, про їхню дійсність, їх тлумачення, їх виконання, їх вирішення, їх наслідки та майбутні події будуть підпорядковані відповідному суду України.

Стаття 12 - Застосовувана ставка - мова контракту

За виключною згодою сторін ці Загальні положення та умови продажу, а також процедури купівлі-продажу, що надходять від них, визначаються законом України.

Вони написані українською мовою. У випадку, якщо ці умови будуть перекладені на інші мови, тільки українські тексти будуть чинними у випадку спору.

Стаття 14 - Прийняття клієнтів

Той факт, що хтось замовляє на сайті mamash.com.ua , означає повну відповідність і прийняття Загальних умов продажу та платіжних зобов'язань замовлених товарів, які повністю приймаються Клієнтом.